22 Şubat 2014 Cumartesi


İstanbul Ardahan İli Dernekler Federasyonu, Şişli Salon Figero’da Ardahan’ın 93.Kurtuluş yıldönümü için düzenlediği dayanışma gecesine yaklaşık 1.500 kişi katıldı.Geceye Belediye Başkanları,Belediye Başkan adayları,İşadamları,Sanatçılar,Gazeteciler ve çok sayıda Dernek Başkanı geceye katıldılar.
Ardahan Dernekler Federasyonu (ARDA-FED) Dayanışma gecesınde misafirlere yöresel yiyeceğimiz Kaz,Çeçil Peyniri,Bişi ve Tandır Ekmeği ikram edildi.Gecede Sanatçılar Özkan Aras,Burhan Yıldırım ve Mehmet Kılıç sahne aldılar.Gecenin sunuculuğunu Meryem Kızılırmak yaptı.
Geceye katılan CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mustafa Sarıgül’e ARDA-FED Başkanı Güven Doğruyol gecenin anısına plaket verdi.Sarıgül Yaptığı konuşmada ”Bütün Ardahan’lı hemşerilerimin desteğini bekliyorum.Geçen yaz aylarında Ardahan,Damal ve Göle’yi ziyaret ettim.Ardahan’lıların sıcaklığını gördüm.Ben herkesin başkanı olacağıma söz veriyorum” dedi.
CHP Ardahan Milletvekili Ensar Öğüt” CHP Esenyurt Belediye Başkan adayı Gürbüz Çapan’a yapılan herşeyi gördünüz.Esenyurt için tüm Ardahan’lılardan destek bekliyorum.Hepimiz birlik ve beraberlik içinde olmalıyız” dedi.
CHP Esenyurt Belediye Başkan adayı Gürbüz Çapan’ın yerine aday gösterilen kardeşi Çetin Çapan yaptığı açıklamada ” Hepinize Gürbüz Çapan’ın selamlarını getirdim.Ben B planı olarak bu göreve aday oldum.Tüm Ardahanlı hemşerilerimizden destek istiyorum.Bu kadar Ardahan’lının birarada olmasından gurur duyuyorum” dedi.
Geceye ayrıca Beykoz Belediye Başkanı Yücel Çelikbilek,Kağıthane Belediye Başkanı Fazlı Kılıç, MHP K.Çekmece Belediye Başkan Adayı Muharrem Yıldız,Çekmeköy Belediye Başkan Adayı Öztürk Balcı ve Damal Belediye Başkanı Gülcemal Fidan gelen misafirler arasında yer aldılar.
 Haber: Erkan Sarıkaya

www.mehmetaliarslan.name.tr

SİTEYİ BAŞKA DİLE ÇEVİRİN

Unordered List

MEHMET ALİ ARSLAN Yayınları. Blogger tarafından desteklenmektedir.

,

ARDAFED

Popüler Yayınlar

ARDAHAN

www.mehmetaliarslan.com.tr ARDAHANDA SON DAKİKA HABERLER www.mehmetaliarslan.name.tr