17 Eylül 2015 Perşembe

  • 15:57
  • MY SİTE TURKEY


CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun isteği üzerine Ardahan'dan CHP Milletvekili A.Adayı olan eski Musul Başkonsolosu Öztürk Yılmaz,merkezi Şişli'de bulunan İstanbul Ardahan Dernekler Federasyonu'nu ziyaret etti.
İstanbul Ardahan Dernekler Federasyonu (ARDA-FED) Başkanı Yeşer Geler Ardahan sorunlarını kısaca anlatarak, Öztürk Yılmaz'dan seçilmesi halinde bu sorunları Ankarada gündeme getirmesini talep etti.Yaşar Geler''CHP Ardahan Milletvekili A.Adayı Öztürk Yılmaz'ı siyasete girme tercihinden dolayı tebrik ediyor başarılar diliyoruz.Bizi ziyaret eden CHP Ardahan Milletvekili A.Adayı Öztürk Yılmaz'ı destekliyor ve arkasındayız.Seçilen milletvekili hemşerilerimizden isteğimiz STK'ları önemsemeleri ve seçildikten sonrada kendilerine ulaşabilmemiz için telefonların her zaman açık olmasını istiyoruz.Ardahan sorunlarını bir dosya halinde sayın Yılmaz'a vereceğim.Bu sorunları meclise taşıyıp gündeme getirmelerini bekliyoruz'' dedi.
CHP Ardahan Milletvekili A.Adayı Öztürk Yılmaz''27 yıllık devlet görevimde STK'ları her zaman önemsemişimdir.Adaylığımı genel başkanımız talep etti bende kabul ettim.Kabul etmemin sebebi Ardahanda aday olup kaybetsem bile memleketime karşı sorumluğumu yerine getirmiş olurum.Ben kazanacağımada kesin eminim.Ardahan'daki sınır kapıların açılmaması sorunu,Doğalgazın ilçelere gitmemesi ve havaalanı gibi sorunlara yerel,ulusal ve küresel olarak bakmamız lazım.Biz yerel sorunlarla uğraşırken çevremizdeki olaylar değişti.Erbil dışında gideceğimiz yer kalmadı.Bunlar sınır ticaretinide etkiliyor.Neden Ardahan Ticaret konferansı düzenlenmiyor çünkü hamaset yapılıyor.Ardahan'a gitiğimde yıllar sonra hiç bişey değişmemiş sadece dükkan isimleri değişmiş.Ben Büyükelçi görevinde dokunulmazlığım vardı milletvekilinin iki misli maaş alıyordum.Ama ben Ardahana hizmeti tercih ettim Musul'a gitme sebebim ile Ardahan'dan aday olma sebebim aynı ben yapamıyacağım şeyleri söylemem.Ben seçilirsem Ardahan dışında yaşayan emeklileri Ardahan'da ev yapmaları için teşvik edeceğim.Ben ilk defa siyasi partiye giriyorum.Ailem babam CHP'li.Benim parayla işim olmaz para siyaseti kirletiyor'' dedi.

SİTEYİ BAŞKA DİLE ÇEVİRİN

Unordered List

MEHMET ALİ ARSLAN Yayınları. Blogger tarafından desteklenmektedir.

,

ARDAFED

Popüler Yayınlar

ARDAHAN

www.mehmetaliarslan.com.tr ARDAHANDA SON DAKİKA HABERLER www.mehmetaliarslan.name.tr