20 Mayıs 2014 Salı


ARDAFED'in Genel Kurulu 18 MAYIS 2014 tarihinde yapılmıştır.
Ben ve benimle birlikte Yönetim Kurulunda görev alan ve bizi biz yapan arkadaşlarım demokrasi çevrçevesinde Federasyona yeni bir sinerji kazandırmak maksadıyla aday olmadık.
Genel Kurulumuz beni oy birliği ile Onursal Başkan ilan ederek onurlandırdı. Sayın; Yaşar GELER hocamın Başkanlığın da tek liste halinde yapılan seçim neticesinde yeni Yönetim ve diğer kurullar belirlenmiştir.
Yeni Yönetim Kurulu kısa zaman içinde görev paylaşımını sizlere bildirecektir.
4 yıllık bir Yönetim sürecinde bizlerle Destek olan, maddi ve manevi katkı sunan, yanı başımızdan eksik olmayan Ardahan sevdalılarına teşekkür eder, haklarını helal etmesini dileriz.
Yeni Yönetim Kuruluna canı gönülden başarılar dileriz. Yolları ve yönleri açık olsun.
ARDAFED eski Yönetimi adına 
Kurucu Onursal Başkan 
Güven DOĞRUYOL

SİTEYİ BAŞKA DİLE ÇEVİRİN

Unordered List

MEHMET ALİ ARSLAN Yayınları. Blogger tarafından desteklenmektedir.

,

ARDAFED

Popüler Yayınlar

ARDAHAN

www.mehmetaliarslan.com.tr ARDAHANDA SON DAKİKA HABERLER www.mehmetaliarslan.name.tr