20 Mayıs 2014 Salı

Ardahan Dernekler Federasyonu ardafed Genel Başkanı Yaşar GELER Basın Açıklaması Yaptı 



Değerli hemşerilerim,
Teşekkürler,sonsuz teşekkürler…
18 Mayıs 2014 Pazar günü yapılan Ardahan Dernekler Federasyonu Genel kurulunda delegelerimizin teveccühü sonucunda yönetim, denetim ve disiplin kurullarıyla birlikte ARDA-FED Genel Başkanlığına seçilmiş bulunmaktayım.
Yeni oluşan ekibimizin gayet özenle seçilmiş olması, yapacağımız çalışmalarda önemli rol oynayacaktır. Hemen her kesimin yönetimde temsil edilme fırsatı bulmuş olması da ayrıca sevindirici bir durumdur.
Bu yönetimin oluşmasında katkı veren tüm derneklerimize, basınımıza sonsuz teşekkürler ediyorum.Ayrıca Bizden önceki dönemde görev yapan yönetim kadrosuna da yapmış oldukları hizmetlerden dolayı minnetttarım.
Bana ve ekibime gösterilen bu güvene layık olmaya çalışacağımızdan kimsenin kuşkusu olmasın. Güzel Ardahanımız için ne yapılması gerekiyorsa elimizden gelenin en güzelini yapacağız. Seçim süreci sonunda almış olduğumuz tepkiler olumlu ve bize güç verecek niteliktedir. Bu vesileyle Ardahanda yaşayan ve dışarıda olan tüm Ardahanlı hemşerilerime şükranlarımı sunuyorum.
Seçim süreci öncesi ve sonrasında bize destek veren, vermeyen tüm Ardahanlı hemşerilerimi tekrardan saygı ve sevgiyle selamlıyorum. Ardahan ve Ardahanlıların emrinde olacağımızı tüm kamuoyuna saygıyla duyuruyorum. 20 Mayıs 2014
Yaşar GELER
Ardahan Dernekler Federasyonu Genel Başkanı

www.mehmetaliarslan.name.tr

www.ardafed.tk

.
.
.
.
arda-fed 2014 haberleri 

SİTEYİ BAŞKA DİLE ÇEVİRİN

Unordered List

MEHMET ALİ ARSLAN Yayınları. Blogger tarafından desteklenmektedir.

,

ARDAFED

Popüler Yayınlar

ARDAHAN

www.mehmetaliarslan.com.tr ARDAHANDA SON DAKİKA HABERLER www.mehmetaliarslan.name.tr